räpylän tuunaus
4 posters
Sivu 1 / 1
räpylän tuunaus
Kuinka löysentää tuliterä räpsä?
Millaisia muita tuunauksia nyky hanskoihin on tehty kuten kämmenen lisä suojaus ja kuka sellaisia osaa tehdä?
Millaisia muita tuunauksia nyky hanskoihin on tehty kuten kämmenen lisä suojaus ja kuka sellaisia osaa tehdä?
Vsa- Viestien lukumäärä : 12
Vs: räpylän tuunaus
Tässäpä sinulle hyvät ohjeet uuden hanskan sisäänajoon:
http://www.goaliepro.com/fi/resurssit/2008/rapylan_sisaanajo.php
Ohje on Hautakosken Jamon tekemä. Sillä pärjää hyvin.
Tuunauksia tekee Tampereella oliko se nyt Hockey Service.
Helsingissä Jarmo Liimatainen, jok on ihan Pro.
http://www.goaliepro.com/fi/resurssit/2008/rapylan_sisaanajo.php
Ohje on Hautakosken Jamon tekemä. Sillä pärjää hyvin.
Tuunauksia tekee Tampereella oliko se nyt Hockey Service.
Helsingissä Jarmo Liimatainen, jok on ihan Pro.
Osa fiksauksista ja "paranteluista" on helppo tehdä itse ja osa on syytä jättää suoraan ammatilaisille. Mitä voi ja kannattaa tehdä itse riippuu omasta osaamisestasi, halusta ja jopa varusteen merkistä.
Allekirjoittanut ei nykyistä rällää lähde itse mulkkailemaan (eikä ole vielä tarvettakaan), mutta vanhoja on tullut fiksailtua joskus jopa vain milenkiinnosta. JA tekemällä oppii... vaikka se joskus voikin tulla kalliiksi.
Allekirjoittanut ei nykyistä rällää lähde itse mulkkailemaan (eikä ole vielä tarvettakaan), mutta vanhoja on tullut fiksailtua joskus jopa vain milenkiinnosta. JA tekemällä oppii... vaikka se joskus voikin tulla kalliiksi.
Siis toimiiko tuo räpylän sisäänajo kaikilla merkeillä tuolleen, että sen upottaa ämpäriin jne.. Ettei niistä mene mitään pilalle??
Kike- Viestien lukumäärä : 3
Periaatteessa näin on. tietysti voi olla jotain keinoamateriaalikintaita, joitten kanssa pitää olla varovainen.
Mutta normivehkeille tämä metodi toimii. Kyllä hanskojen pitää vettä kestää, kun kerran kestävät hikeäkin.
Mutta normivehkeille tämä metodi toimii. Kyllä hanskojen pitää vettä kestää, kun kerran kestävät hikeäkin.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa